Wie, of wat is de SPIN in het Wereldwijde WEB ? En wie zijn dan de prooidieren ?

Overdrachtelijk bedoeld natuurlijk, ik weet ook wel dat het www geen spinnenweb is...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is Satan, de duivel!
Die draait aan het rad van het internet...
Al dat gekonkel en macht der websites.
De harde porno tiert er welig.
WWW=666
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou best eens kunnen. Niet alleen de harde porno tiert welig, maar ook homoseksualiteit, atheïsme en allerlei andere verdorven, van den Here losgeslagen sodom en gommorriteiten. Maar dat maakt u tot een handlanger van Lucifer, de afvallige engel des doods. Wat doet u hier dan op het internet anders, zo vraag ik mij af ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede reactie mrTmo,Het is maar net waar je naar op zoek bent net als in het dagelijkse leven.Ik heb nog nooit een pornosite bezocht en ik denk velen met mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat ! Amen.

Andere antwoorden (3)

Je weet nooit zeker wie er de lakens uitdeelt maar Google gooit hoge ogen wat mij betreft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijns inziens zijn er vele spinnen in het w.w.w en het is zaak dat jezelf geen prooidier wordt.Het is mij onlangs toch overkomen.Ik maak nog weleens gebruik van ebay en let daarbij goed op of degene waarvan je iets koopt goede referenties heeft.Dat had hij ,een positieve score van 99,zoveel %.Helaas had ik niet gekeken naar hoelang hij al op ebay vertoefde en ik heb een fiets besteld en betaald.Hij kostte 149,euro.Het is nu een maand geleden en ik heb nog geen fiets en het regent negatieve Bewertungen(ebay duitsland)van allemaal mensen die hun spullen niet hebben gekregen.Ik heb hier melding van gedaan bij ebay maar hij is nog steeds bezig met zijn duistere praktijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het ICANN, de organisatie die verantwoordelijk is voor de top-leveldomeinnamen zoals .com en .org. Het ICANN is de organisatie die er voor heeft gezorgd dat het ip-adres van een webserver gelinkt wordt aan de naam van de website. Zonder dat systeem zouden websites alleen maar bezocht kunnen worden door een nummer als http://162.45.etc in te tikken in het adresveld van je browser. Theoretisch gezien is het zo dat als zij besluiten de stekker eruit te trekken, dan dan in één klap het internet onbruikbaar is geworden.