"SEO toepassen op een .info domeinnaam" Is er nog verschil tussen domein extensies gezien SEO ?

Beste mensen,

Ik sinds kort een mooie .info domeinnaam. Hoe gaat Google eigenlijk om met .info domeinnamen gezien de zoekmachine optimalisatie?

Alvast bedankt, geen linkjes wat het betekent etc dat snap ik allemaal. Puur SEO gezien.

Met vriendelijke groeten,

http://www.twitter.com/coenoldebijvank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als ik me niet vergis maakt het niet uit of je .nl .com (etc) of .info hebt. Standaard SEO toepassen zou dus evengoed moeten werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik meen dat Google Nederlandse sites met .nl over het algemeen voorrang geeft voor Nederlandse site met .com. Hoe dit precies zit met .info domeinen weet ik niet. Misschien een beter idee om op een webmasterforum (http://www.sitedeals.nl/webmaster-forum/) je vraag te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt geen voorrang gegeven op .nl domeinen over non-landsdomeinen. Hier geldt dan enkel de default taal van de website en locatie van de Webserver (in Nederland of daarbuiten). Verder moet er op de gebruikelijke wijze SEO worden toegepast.