Waar staan de producten van Saturn op hun website?

Je hebt wel een karretje maar ik vind nergens de producten? Ik loop al serieus 40 minuten te zoeken. Ze hebben nog geen eens een zoekveld! heb in een soortgelijke vraag een link gevonden maar die leidt niet naar een webshop of naar hun producten.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik kom telkens uit bij hun folder met aanbiedingen maar daar blijft het bij. Wat is de functie van je winkelwagen? Heb uiteraard een account op de website.

Toegevoegd na 12 minuten:
Wat lijken de websites van Saturn en Media Markt verdacht veel op elkaar trouwens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

saturn en mediamarkt hebben hetzelfde moederbedrijf.
ze gebruiken op hun sites dan ook hetzelfde softwarepakket.

maar omdat saturn niet online verkoopt, kan je daar ook niks in het wagentje stoppen.
waarschijnlijk zullen ze binnenkort wel online gaan verkopen, of dat wagentje weghalen ivm de verwarring.

Toegevoegd na 8 minuten:
bij mediamarkt kan je zoeken op producten, bij saturn mist die knop.
maar dmv cut en paste van de url kan je het zoeken wel nabootsen:

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?query=tv geeft 20228 hits
http://www.saturn.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSearch?query=tv geeft 0 hits

dus er zit ook geen database met producten op die hele saturn site niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die is er helaas niet. Alleen de weekaanbiedingen staan er op. Voor de producten zou je dus echt naar de winkel moeten. Succes!