Hoe krijg je de f2000 in battlefield 2

Ik wil Dit wapen heel graag Maar het staat Niet bij de unlocks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De FN F2000 is idd een prima Belgische bullpup, het uiterlijk vind ik dan wel weer wat minder, maar dat komt omdat hij zowel voor links als rechtshandig is gemaakt. ;-)

Antwoorden (4)

Je Moet special forces packet hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort patch?
Kijk eens bij dat wapen misschien zie je dan waneer je hem krijg owja nog een ding speel vaak met assault dan kan je hem ook krijgen p.s hoe heet je op de ps3 dan kan ik je helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel het op de pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@vragen voeg me toe Bryyan888
lang genoeg met assaultkit spelen. Het is het 3de wapendie je unluckt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je inderdaad special forces hebben. Dat is een uitbreidingspakket. Een echte aanrader! Leukere missies en veel leuke wapens. Bv een boog met zon tokkellijn en een haak waarmee je op daken kan klimmen:) zal nu niet duur meer zijn!