Kan ik die vervelende reclame uitschakelen op mijn computer?

telkens je een site opent verschijnen van die vervelende reclameboodschappen. Is daar iets tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

neem ipv IE-8, Firefox en zet er gratis adblock op. en het is gedaan met die rommel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op sites als www.osm.nl kun je ervoor betalen om de reclame weg te krijgen. Op veel andere sites is dat helaas niet mogelijk, dat ligt aan de site zelf. Dan zou je misschien denken dat alle sites hun site gaan volproppen met reclame, maar in dat geval trekt de site geen publiek meer. Maar om bij je vraag te blijven: mijn antwoord is helaas NEE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht je google chrome gebruiken raad ik je AdBlock aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gebruik maken van Opera met VPN. Deze blokkeert de advertenties.
En maakt je 'onzichtbaar'. Je kunt 'zeggen' dat je in AZIË zit maar, in Amerika/Europa bent.
En als een site niet werk door de adblocker, kun je deze makkelijk uitzetten.
En ik zou ook iets als ' I don't care about cookie's " installeren.
Dan krijg je ook minder snel een 'cookiewall' te zien.
Je accepteert automatisch al de cookies. Je kunt via de cookie-instelling van de site later de boel instellen naar wens.

Er zijn wel een paar 'dingen' waar ik me MATELOOS aan irriteer.
Dat zijn;
1) nu.nl , Weeronline.nl , ETC.
(Beste bezoeker, We zien dat u een Adblocker gebruikt. Wij willen U er op attent maken dat deze site dankzij de reclame 'gratis' te boeken is. Wilt U a.u.b. de adblocker uitschakelen? Hier kunt U lezen hoe wij het Uw gegevens omgaan.)

2) de cookiewall/melding van cookies.
(wij zijn verplicht U te informeren over...........)

Helaas maakt die 'cookie-wet' het 'ondragelijk' om lekker op het WEB te surfen.
Ze moeten deze WET AFSCHAFFEN, Of wijzigen in 'verboden website-bezoekers te tracken(volgen). En website VERBIEDEN een COOKIEWALL te gebruiken, Het overtreden zal resulteren in een TORENHOGE boeten. (of er een wet m.b.t. de cookiewall is weet ik niet.