Is er een manier om gratis nederlandse zenders te zien op internet?

behalve die je kan zien via www.kijkdirect.nl

Toegevoegd na 24 minuten:
ik heb geen kabel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je ziggo hebt, dan kan je (alleen op jou netwerk) een aantal programma's kijken met een ziggo tv player. In de bron staat een link waar je deze kan downloaden.

succes!

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik zag na de bijwerking van je antwoord dat je geen kabel hebt. Dan is het op deze manier helaas niet mogelijk.

Toegevoegd na 18 uur:
http://www.kijktvonline.nl/

Hier kun je tv kijken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja als je UPC hebt kun je Ned.1,2 en 3 bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen kabel.