Ik heb geen ervaring met deze soudnshop, maar heb wel de site net even bekeken. Heb gezien dat de site gekoppeld is aan de echte muziekwinkel, die in Amstelveen gevestigd is. Winkel is ook telefonisch te bereiken. Dit maakt natuurlijk dat een en ander al een stuk betrouwbaarder overkomt. Je hebt in elk geval een adres waar je persoonlijk heen kan gaan, mocht het toch allemaal mislopen.

Voor de zekerheid kun je eerst nog even bellen met die winkel, om te controleren of een en ander echt gekoppeld is. Telnr is te vinden op de site onder de contactgegevens.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min? maar geen uitleg... flauw. Van mij dan een +