Hoe maak ik een server aan op minecraft classic

Heey ik wil graag een minecraft classic server maken!
Weet iemand hoe dit moet ??
Hij zegt dat ik dit moet doen ?

http://www.minecraft.net/play.jsp?server=&port=

Maar moet ik mijn ip er neerzetten of die van waar op op host ?
Server port is volgens mij 25565
Dit moet ik allemaal in mijn modem zetten volgens mij.
Alleen weet ik niet wat ik moet doe bij your ip.

PS als ik mijn ip er in zet dan werkt het niet :(

Graag hulp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Allereerst moet je de poort 25565 openen in je router, start de server op en ga naar cmyip.com en kopieer dat ip op de plek van de link waar ip here staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry voor laat antwoord, ik had gister al "geprobeerd" te antwoorden op mijn telefoon, blijkbaar niet doorgekomen, Helaas weet ik niet zoveel van classic, volgens mij slaat de server geen dingen op anders zou de server waar dat allemaal opgeslagen zou moeten worden in een paar uur vol zijn vanwege het feit hoeveel mensen het spelen, ik raad je aan om de Beta versie te downloaden, dat is nog steeds gratis en je kunt dan ook gratis een server draaien waarbij je je world wel saved. als je daarbij hulp nodig hebt kan ik daarbij wel helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het beta is het mogelijk hem gratis te spelen, ik zie dat je hem van piratebay heb en die werkt dus dat is al mooi nu ga je naar minecraft.net , dan naar download en daar staat: minecraft_server.exe en er staat een minecraft_server.jar, als je gewoon zonder mods wil gaan spelen kun je de exe downloaden, wil je mods gaan instaleren moet je de jar hebben. als je gewoon even een server wilt maken voor jou en je vrienden en gewoon normaal wil spelen moet je gewoon de .exe nemen en starten cmyip.com gaan en die aan je vrienden geven, geef ze ook een link naar de piratebay site die jij hebt gebruikt, als je minecraft van de site af haalt moet je er eerst een "crack" downloaden omdat je 1x moet inloggen om het spel echt te downloaden om het te kunnen spelen. ik hoop dat ik hiermee genoeg info heb gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wom is volgens mij een modded speel client dit heeft niks te maken met de server, ik gebruik wom niet dus weet er niks van, sorry