Kan ik met m'n pc (geen Mac) ook gebruik maken van ons draadloos netwerk? Zo ja, hoe?

Ik kan niet vinden waar ik m'n computer kan koppelen (of hoe je dat ook noemt) aan m'n wifi netwerk. Komt dat doordat het gewoon niet kan met m'n pc of ben ik gewoon slecht in zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nog even voor de duidelijkheid, "ons" netwerk is: (b.v. met een Airport Express)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft je PC wel wifi opties, ( een draadloze netwerk kaart ) ??

Antwoorden (3)

Een desktop pc heeft meestal geen antenne voor wifi, als het een laptop is vaak wel. Dit kun je vinden onder netwerkcentrum. Heb je een desktop dan zul je een usb-wifi moeten halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..of een netwerkkaart inbouwen. (zo gepiept)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pc moet het aan kunnen
Zo niet heel simpel

Ga na de media markt lap ff 20€ ongeveer voor een wirless wlan stikje
Instaleren zoals de beschrijving zegt en opgelost dat probleem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dankjewel!