OEPS... ik had per ongeluk gereageerd op een reactie! Nou ja, nog maar een keer, maar nu goed :D

Vroeger kon dat met shift en pijltje naar beneden, maar omdat er zoveel gespamd werd is dat gestopt en kan je nu alleen nog maar je vrienden om beurten aanvinken.

Wat je wél kan doen is om vriendengroepen te maken, zodat je iedereen in één groep hebt. En in één keer iedereen kan aanvinken.

Het is heel simpel:

Wat moet je doen:
- klik bovenin de balk naast "mijn profiel" op >vrienden<
- als je dan aan de rechterkant kijkt zie je de volgende tekst staan onder "spaar ze allemaal" (wat tussen > < staat moet je aanklikken)

Vriendengroepen
> Maak hier groepen aan < voor een deel van je vrienden. Deze groepen kan je gebruiken om bijvoorbeeld met 1 klik een bericht naar een deel van je vrienden sturen. Of een WieWatWaar te plaatsen die niet al je vrienden mogen zien (lees: stalkers & bazen).

- je ziet nu dat er al twee groepen zijn aangemaakt: zakelijk en familie
- daaronder kan je een nieuwe groep maken. Je kan er tot vijf maken
- als je dan een nieuwe groep hebt bedacht dan ga je op de eerste vriend staan met je muis en dan houdt je shift en pijltje naar beneden in gedrukt
- en al je vrienden staan in de groep!
- je hoeft niet op te slaan, dat gebeurt automatisch

Als je nu weer naar inbox gaat, en een nieuw bericht opent, en daarna klikt op "of selecteer meerdere tegelijkertijd" dan zie je dat jouw nieuw gemaakte groepen als eerste verschijnen.

Gewoon op de groep klikken, de naam van de groep verschijnt in het balkje en dan kan je klikken op versturen!!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eerst maak je een nieuw privé bericht aan, en schrijf je je bericht. Daarna staat er onder de balk waar je in kunt vullen naar wie je 'm kunt sturen:of stuur het naar medeare tegelijk". Je klikt op de link, daarna kun je al je vrienden aanvinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas niet, dat zou dan illegaal zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vroeger kon dat met shift en pijltje naar beneden, maar omdat er zoveel gespamd werd is dat gestopt en kan je nu alleen nog maar je vrienden om beurten aanvinken. Wat je wél kan doen is om vriendengroepen te maken, zodat je iedereen in één groep hebt. En in één keer iedereen kan aanvinken. Het is heel simpel: Wat moet je doen:
- klik bovenin de balk naast "mijn profiel" op vrienden
- als je dan aan de rechterkant kijkt zie je de volgende tekst staan (wat tussen > < staat moet je aanklikken) Vriendengroepen

> Maak hier groepen aan < voor een deel van je vrienden. Deze groepen kan je gebruiken om bijvoorbeeld met 1 klik een bericht naar een deel van je vrienden sturen. Of een WieWatWaar te plaatsen die niet al je vrienden mogen zien (lees: stalkers & bazen). - je ziet nu dat er al twee groepen zijn aangemaakt: zakelijk en familie
- daaronder kan je een nieuwe groep maken. Je kan er tot vijf maken
- als je dan een nieuwe groep hebt bedacht dan ga je op de eerste vriend staan met je muis en dan houdt je shift en pijltje naar beneden in gedrukt
- en al je vrienden staan in de groep!
- je hoeft niet op te slaan, dat gebeurt automatisch Als je nu weer naar inbox gaat, en een nieuw bericht opent, en daarna klikt op "of selecteer meerdere tegelijkertijd" dan zie je dat jouw nieuw gemaakte groepen als eerste verschijnen. Gewoon op de groep klikken, de naam van de groep verschijnt in het balkje en dan kan je klikken op versturen!! Succes!