Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je aan veel stemmen op Hyves?

ik heb al aan vrienden (300 ofzo) een berichtje gestuurd (meerdere) en al een banner geplaatst. Ben met iedereen aan het chatten, maar het gaat nog niet echt hard.... Het is voor de AH Actie op hyves, en je hebt wel minimaal 140 stemmen nodig.... :(

Toegevoegd na 58 minuten:
even voor de duidelijkheid: Ik heb geen standaard berichtje verstuurd, maar zelf eentje geschreven. En ik heb het berichtje naar vrienden van meerdere accounts verstuurd (daarom 300+)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je goed op weg bent. Je kunt mensen niet dwingen om te stemmen. Stuur je vrienden nog een keer een mailtje en smeek ze op je te stemmen. Maak het eenvoudig voor ze met een link erin of zo dat ze alleen nog maar hoeven te klikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

persoonlijk vind ik het juist heel irritant om allerlei mailtjes te ontvangen om op iemand te stemmen enz. zeker als het vage bekenden zijn (zoals de meesten op hyves; niemand heeft echt 300+ vrienden). een oproep om te stemmen gaat bij mij rechtstreeks de prullenbak in en is voor mij juist een reden om niet te stemmen.

ik zou het houden bij een banner en een blog. zo zien je vrienden die bij hyves inloggen dat je een blog hebt geschreven en als ze het leuk vinden om het te lezen dan kunnen ze er zelf voor kiezen.

wat je ook zou kunnen doen is het opnemen in je www.

zoiets als: wie helpt me aan de laatste stemmen {link} @ albertheijnactie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding