Waar kan je kijken waar het plaatselijk glad is?

bij welke site kan je het bijv per postcode checken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de weg

Het beste antwoord

Via www.gladheid.nl kan je je abonneren op hun gladheidssysteem en kan je 24 uur per dag zien waar het glad is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

weeronline.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit weer moet je er gewoon op rekenen dat het overal plaatselijk glad kan zijn. Zodra de temperatuur onder de 3-4°C komt, het gevroren heeft of er sneeuw/ijzel/hagel ligt, of het na lange droogte plotseling flink regent, kan het overal glad zijn. Vooral op bruggen, viaducten, op- en afritten, (scherpe) bochten, tram- en treinrails etc etc. Daar heb je geen internet voor nodig, daarvoor moet je gewoon naar buiten kijken / IRL opletten. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er maar van uit, dat het op dit moment overal glad is,dan kom je altijd beslagen ten ijs!