internetsite openen

Ik probeerde net een website te openen wat ook lukte maar onderaan stond nog een foto voor de helft en de tekst liep ook nog door. Het probleem was echter dat ik niet naar verder naar beneden kon scrollen. Ook zaten er aan de zijkant geen balkjes om naar beneden te gaan.
Hoe los ik dat op?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het kan een probleem van de website zijn. (Fout in de broncode)
Probeer het eens in een andere browser, om te kijken of het probleem nog steeds hetzelfde is.

Is het alleen op die website, of ook op andere internetpagina's?
Hoe is je internetverbinding?
Welke browser gebruik je momenteel? Is dit de nieuwste versie?
Heb je de nieuwste versies van Javascript, Flash en Shockwave geinstalleerd?
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Pagina vernieuwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar maak jij je site? Goeie gratis alternatief is: come2me.nl of dundle.nl of everyoneweb.com. Betalen? Dan adviseer ik je strato.nl, die is goed en niet duur.