Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik denk idd net als mijn voorgangers dat alles wel via het web te koop is...
Of wacht; huizen. Ik denk niet dat je daar een webshop van hebt.

(p.s. je hebt natuurlijk wel sites met daarop huizen + prijs, maar je kunt ze niet via de website kopen. ik zie het al voor me, zit je naar een huis te kijken, klik je op: 'in winkelmandje plaatsen')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

heimweebestrijding en liefdesverdriettroost....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat is echt NIET te beantwoorden, er zijn zijn miljoenen webshops, voor echt van alles! ALLES! Er zijn voor zo veel onzin dingen ook al webshops, voor alles wat ik hier voor me zie staan!

En nu schiet me iets te binnen? Misschien planten? Maar dat zal ook wel, ik ga even zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verdorie! Ook al! Nou dan denk ik echt wel dat er voor alles wat er bestaat zon beetje een webshop is :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garra Rufa visjes.

Ik probeer erachter te komen wat deze zullen kosten, maar je kan ze nergens kopen. Ook Al staat het soms via google aangegeven..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kerstbomen misschien?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel wel echte kerstbomen, geen kunstbomen :D

Maar met dieren kom je er misschien wel, omdat er toch wel een aantal niet te verzenden zijn, bedenk ik me ineens.

Een webshop zie ik toch wel als een plek waar ik iets kan bestellen en dat het thuisgestuurd wordt dus dan kom ik als antwoord ook nog bij:

huisdieren

honden
katten
etc.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
kernreactoren heb ik nog niet in een webshop gevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooievaars kuiten vet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ijsklontjes?? Die zouden smelten als ze worden gebracht?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk aan een webshop voor auto's. En dan zie ik een webshop als een website met een betaalsysteem waarna het product aansluitend wordt thuis bezorgd. Sites als autotrack.nl zie ik als advertentiepagina's en dus niet als webshop omdat het betaalsysteem ontbreekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding