Terwijl de router is ingeschakeld, houdt u de WPS/RESET-knop ingedrukt (langer dan 10 seconden) totdat de SYS-LED snel knippert in plaats van langzaam knippert. Laat vervolgens de knop los en wacht tot de router opnieuw opstart naar de fabrieksinstellingen.
escape
een jaar geleden
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Zit er standaard op een router niet een wachtwoord die achterop staat? Dus als je die naar fabrieksinstellingen zet, dan zit er standaard dat wachtwoord op?
escape
een jaar geleden
Soms wel, met name als de router van een (kabel)provider is, dan staat het wachtwoord achter/onderop en na de reset werkt dat wachtwoord weer. Als het om een gewone router gaat, dan is het wachtwoord na de reset een woord dat ingeprogrammeerd is in de fabriek. Bij jouw router is na een reset de gebruikersnaam "admin" en het wachtwoord ook "admin", met kleine letters en zonder de aanhalingstekens.
Om de wachtwoord beveiliging van een TP-Link Archer router af te krijgen, moet je de router resetten. Hiervoor moet je de resetknop aan de achterkant van de router gedurende 10 seconden ingedrukt houden. Nadat de router is gereset, is de wachtwoord beveiliging verwijderd.
9 maanden geleden