Geïntegreerde laptop webcam aansluiten via usb, hoe doe ik dat?

Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
jc54
3 jaar geleden
Als de webcam geïntegreerd is, waar zou je die dan nog op aan willen sluiten?

Antwoorden (1)

Ik begrijp uit het vraag dat je een camera uit een (oude) laptop wil slopen en deze wil gebruiken als USB camera.
Dit is natuurlijk sterk afhankelijk van het type geïntegreerde camera.
Het beste kun je googelen op het modelnummer van de camera icm "usb".
Ook dit filmpje kan je op weg helpen: https://youtu.be/g8XbDJLKKys
Ozewiezewozewiezewallakristallix