zou deze computer kunnen werken? het gaat dan vooral om de voeding en videokaart

Specs:
Gtx 1060 3gb
Intel core i3 7100
Asus prime b250-k
Evga 500 watt
1tb hdd
Kingston tech 8 GB ram

Dit wordt mijn eerste PC!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Grote kans dat je spijt gaat krijgen van je i3 keuze. Met een i5 heb je gelijk een quadcore in huis. Het is te voorzien dat straks steeds meer games dat gaan eisen (als ze dat nu al niet doen).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
i3 zou de videokaart kunnen limiteren, je zou zoals mrtomaat zegt beter voor een i5 kunnen gaan. Dit helpt ook voor zaken waar de videokaart niet aan meehelpt.

Antwoorden (1)

Ja dat gaat zonder problemen werken. Ik zie geen enkele obstakel waarom deze combinatie niet zal werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke case zou dan het beste zijn en moet ik extra kabels kopen? Bedankt voor je snelle reactie trouwens.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik vind Fractal Design R4 het mooist vanwege kabel management.