Ja dit kan met een speciale app, zoek hiervoor in de PlayStore op ebook reader. Op je pc kan dit ook met Adobe Digital Editions (gratis). Een e-reader leest echter veel fijner door het speciale e-ink scherm, dit is veel minder vermoeiend voor je ogen en leest als een echt boek.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, met de meeste tablets kan dit wel. Vaak download je dan een speciale app waar je de ebooks in kan zetten.
Maar het leest niet vergelijkbaar. Een tablet heeft een kortere batterijduur, en een scherm dat verlicht is, dus dat leest minder fijn. Een ebookreader heeft geen backlight, en leest meer als een echt boek.

Ik heb het in het verleden wel gedaan met mijn iPad, maar ben toch blij dat ik uiteindelijk een Kindle heb gehaald.