Waarom valt mijn Toshiba-laptop zomaar uit?

Mijn laptop werkt uitstekend op de netstroom, maar zodra ik de netstroom eraf haal poeft de laptop gelijk uit. Maar dan ook echt uit. Ik kan de laptop op de (deze week nieuw gehaalde accu) niet aankrijgen zonder stroom. Het lampje van de netstroom brand wel.

Dit heb ik al gecontroleerd, dus kan het niet zijn:

1. De bios is geupdated.
2. De accu is niet stuk.
3. Ik heb de uitgangen schoongemaakt.
4. Ik heb de pc al ontladen (30 sec. aan-knop vasthouden).
5. Er is geen foutcode bij het batterij-logo of in apparaatbeheer.

Dus wat kan het dan wel zijn :( :( :(

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Accu, ook al is die 'nieuw', is waarschijnlijk toch stuk! Als die accu al een paar jaar bij de leverancier ligt zonder te zijn opgeladen is die zo dood als een pier.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Toch nog bedankt voor je reactie!

Het beste antwoord

1. De accu is leeg en laadt niet op.
Of 2. De accu is vol maar kan deze inhoud niet afgeven aan de laptop.

Oplossing 1. Accu opladen aan externe lader en terugplaatsen. Als ie het doet, msschien laadt ie nu wel, anders naar reparateur.
2. Naar reparateur.
Succes!