Kan je t eender welk scherm aan een mac mini koppelen ?

Stel je koop een mac mini, kun je dan een beeldscherm ( niet van apple ) gebruiken of werkt dat niet ?

7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, je kan een Mac Mini aansluiten op elk scherm dat compatibel is met de aansluitingen op de Mac Mini. Controleer de specificaties van het scherm om er zeker van te zijn dat het bij de Mac Mini past.
Bronnen:
2 maanden geleden