bestaat er een Usb versterker voor WiFi-signaal voor laptop op reis?

ik heb al WiFi versterkers gevonden die werken op het stopcontact maar daar moet heel wat geconfigureerd worden om die te laten werken wat nogal omslachtig is wanneer je op reis regelmatig van adres veranderd...
wie heeft er ervaring mee en kan me helpen?

7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, er bestaan USB-versterkers voor WiFi-signaal voor laptops. Deze versterkers zijn klein en draagbaar, waardoor ze ideaal zijn voor gebruik tijdens reizen.
Bronnen:
4 maanden geleden