Wat kan ik doen als mijn xbox 360 geluid vertraagd afspeelt?

Zoals ik hierboven zeg: mijn xbox 360 heeft sinds een tijdje een vreemde bug, waardoor hij het geluid enkele secondes na het beeld afspeelt.

Dit probleem wil nog wel eens weg gaan als ik hem opnieuw opstart, maar de bug lijkt steeds vaker terug te komen. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan kijken in de audio settings van je xbox, als het goed is kan je daar verschillende vormen kiezen. Als dat niet werkt en je gebruikt een tv (met een monitor zal dat niet gaan) kan je kijken of het aan je scherm ligt door daarnaar audio settings te gaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beeld en geluid lopen niet synchroon Probeer uw console en tv weer te verbinden: Verwijder eventuele apparaten tussen de console en de tv.
Sluit de HDMI-kabel vanuit de achterkant van de console rechtstreeks aan op de HDMI-poort van de hdtv of monitor.
Bij gebruik van een AV-kabel voor alleen audio koppelt u deze los en sluit u de HDMI-kabel vanuit de achterkant van de console rechtstreeks aan op de HDMI-poort van de hdtv of monitor. Bron:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/console/audio-problems#227bb2ec77e5450b882d7fbb7c0efce3

Antwoorden (3)

je kunt de xbox resetten. dit heeft bij mij ook gewerkt. je moet hierna wel weer opnieuw inloggen en de basis instellingen aanpassen. als goed is moet het dat weer werken als voorheen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij meerdere elektronica (zoals tablets, computers etc.) kan door te veel opslagruimte in bezet te hebben de boel een stuk te vertragen. Inclusief geluid. Verwijder wat cache, of games data die je niet meer speelt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het via een versterker gaat moet je de volgende stappen uitvoeren:

Zet het geluid zachter of harder

Werkt niet? Demp het geluid en zet het dan weer aan

Werkt niet? (Let op volgorde!!!)Zet de xbox uit, versterker uit, xbox aan, versterker aan

Werkt niet? Je kunt je versterker niet gebruiken. Probeer het via het tv-geluid