Hoe warm mag een laptop gpu worden?

Gaat om een 970M 3GB. Als ik GTA speel is hij rond de 60/65 graden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is echt heel netjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Da's inderdaad niet iets om zorgen over te maken bij een dergelijke Videokaart.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan doen de koelers dus goed hun werk.

Antwoorden (1)

je moet in de gaten houden dat ie niet over de 70 gaat. 70-90 graden is de kritieke zone. In principe kan en gpu prima werken tot 90 graden maar daarboven is echt fout. Jouw temperatuur is al best hoog maar nog wel toelaatbaar. Ik zou zelf nog geen zorgen maken maar je kunt eraan denken om de laptop open te (laten) maken en de koelpasta tussen het koelelement en de gpu te vernieuwen. Vaak moet je dan gelijk ook de koelpasta op de cpu vernieuwen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
65 graden is toch heel netjes?