Wie weet hoe ik mijn Epson printer (Stylus SX425W) als cloudprinter kan gebruiken in combinatie met een Toshiba chromebook?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je printer is wireless en in principe kan elke pc/laptop/tablet er mee afdrukken. Ga na of het te gebruiken apparaat ook wireless kan uitzenden, ofwel verbinding kan maken met je printer. Indien dit het geval is zal je de printer moeten installeren op het te gebruiken apparaat. Na installatie kan je bv in Word een document maken en dan afdrukken. Moet je wel op het moment dat je gast afdrukken even in het dialoogscherm van het afdrukmenu aangeven welke printer je wilt gebruiken. Succes!