Presenteren: met een beamer/pc of breedbeeld tv?

Voor een zaaltje met 30-50 personen. Als ondersteuning met max. 10 foto's danwel korte filmpjes van 2 minuten in een presentatie van 2 keer 50 minuten. Een beamer/pc/scherm vind ik wat gesleep, daarom de alles-in-1 breedbeeld mss een goeie oplossing. Ervaringen zeer welkom, met dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
bamibal
9 jaar geleden
Hangt af van de grootte van het tv-scherm. Bij 50 personen is het al snel te klein.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een tv is slecht te lezen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij heeft het niet over een TV, maar over een All-in-one PC. Denk aan een iMac. Dus een ~23 inch breedbeeldmonitor+pc. Dat is echt veel te klein.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/713/pcs/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpUMLQxMQHRZYo6SVbSSqamxqVJsbW0tAA
bamibal
9 jaar geleden
@mrtomaat: er staat in de titel toch echt "breedbeeld tv".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo, helemaal gemist. Excuus. Dan aan de vrager. Wat bedoel je nou? Een breedbeeld-TV of een breedbeeld-all-in-one?

Antwoorden (1)

Een breedbeeld tv kan, ik heb dit zelf ook geprobeerd.
Het grote probleem van de breedbeeld tv is dat het van grote afstand misschien niet al te makkelijk is. Doe je de presentatie thuis in je woonkamer met een afstand van onder de 8meter zou dit moeten lukken. Maar als het groter wordt zou ik de beamer proberen, dit zal het zelfde effect hebben op een wit doek als op de breedbeeld tv, maar veel duidelijker vanwege de grote.

Het zal misschien wel moeilijk worden om de breedbeeld tv mee te nemen naar waar u de presentatie gaat houden.

TIP: -Zorg dat de beamer niet te oud is, waardoor er krassen en kleine vlekken in het beeld komen.
-Als je de breedbeeld tv gebruikt zorg dat de mensen dicht op elkaar zitten zodat de afstand niet te klein wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nergens in de vraag wordt over een TV gesproken. Dit is wat de vrager voor ogen heeft: http://tweakers.net/categorie/713/pcs/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpUMLQxMQHRZYo6SVbSSqamxqVJsbW0tAA
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nergens? Op het einde van de vraag zie ik duidelijk "TV" staan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt ook hier excuses.