Waarom start mijn pc steeds opnieuwe op En dan gaat ie aan zegt die dat windows herstelt is van een onverwachte afsluiting ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Te ver heen, vaak gezien na een hetstel-actie van een virusscanner die ook echt virussen vindt. Terugspelen van een eerder opgeslagen 'snapshot' wil soms helpen, soms ook niet.

Meestal trek ik een backup ivm belangrijke fotos etc in safemode, formatteer dan de schijf en installeer Windows helemaal opnieuw. Wel even booten vanaf een schone cd of usb :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb me pc vandaag nieuw dus moet alles er af halen en gewoon weer opnieuw windows instaleren of moet ik eerst een virus scanner dowloaden ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een nieuw pc die raar doet, zou ik meteen terug naar de winkel gaan.
Indien een her-installatie niet werkt, is er mogelijk een defect in een van de componenten die ervoor zorgt dat uw systeem steeds reboot/herstart.