Werkt de MSI R9 270 met de MSI B85-G43?

Ik keek op een site en daar stond dat de MSI R9 270 werkt met een MSI B85-G43 moederbord. Vervolgens keek ik op de ''moederbord'' versie van de site en daar stond zat bij de lijst met ''compatible gpu's'' de MSI R9 270 2GB gaming er niet tussen, werken ze dus met elkaar of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Was handig geweest als je een link naar die site had gepost

Het beste antwoord

Ja, De MSI B85-G43 heeft een PCIE 16x slot en de kaart kan er dus in.

andere eisen zijn volgens de doos van een R9 270x hier:

500W of meer voeding met een 6 pins connector,
4 gigabyte (GB) geheugen

Met de processoren die in je moederboard kunnen zit het ook goed dus ik voorzie geen problemen daar, hoop dat dit je vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet altijd de doos geloven ;-) Tenzij je er een zware cpu bij hebt of andere uitbreidingen aan je pc volsta je met een voeding van 400 W
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thx :D

Andere antwoorden (1)

Er it gewoon een PCI-E slot op dat moederbord. Dus dat zal moeten werken. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ze niet samen kunnen werken.