Waarom is mijn TP-Link internet (via USB) zo traag?

Wij hebben Ziggo en mijn OS is windows 7 Ultimate (64 Bits) .........moet ik wat aan de instellingen veranderen, ik heb de Driver al geinstalleert......

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Op internet bij support van TP-Link de nieuwste firmware downloaden, uitpakken en dan in het menu van de router bijna onderin het menu kun je een optie software updaten o.i.d. als je die optie aanklikt kun je browsen naar het bestand wat je uitgepakt hebt en die daar installeren. ik weet bijna zeker dat de router daarna sneller is