Wat is een goede laptop voor mij? (zie beschrijving)

Ik wil een nieuwe laptop kopen en welke laptop past het best bij de volgende punten?
- Budget van 750 euro
- Windows 8
- Films kijken en downloaden
- Gamen, niet al te grote games zoals Battlefield
- Programmeren
- Snel internet
- veel geheugen
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Voor dat geld kun je al heel goede laptops krijgen. Maar ik heb eens nagekeken en vond een website voor je, waar het echt goed beschreven staat.
Voor dat geld zou ik zelf een plat design gaan zoeken, met een snelle processor en een uitstekend beeldscherm.
De luidsprekers zouden voor mij wel goed moeten zijn, maar je kunt ook met een koptelefoon goed geluid krijgen.
Waar ik zeker op zou letten, is een goede grafische kaart met dedicated geheugen en niet eentje met shared geheugen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welk merk heeft je voorkeur? Zoals ik kan aflezen kan ik al wel bepalen dat je geen i7 processor nodig hebt een i5 is zat(scheelt een hoop geld). Films kijken en downloaden en snel internet heeft met je internet zelf te maken. Je zou met zulke handelingen eentje met 4 GB ram kunnen kiezen is ook zat. Als je echt films wilt downloaden en opslaan etc. raakt je harde schijf wel snel vol ik raad dan wel aan als je echt een filmfreak bent om eentje met een 1TB harde schijf te nemen. Je zou zelf met deze informatie bij mediamarkt rond kunnen lopen en kijken wat jou het meest geschikt lijkt. Er bestaan niet echt meer ''Slechte'' computermerken deze dagen hoewel ik packerd bell en Compaq afraad maar dat is persoonlijke ervaring.