Dit heb je nodig om het te spelen

Minimum Requirements:
CPU : Intel P4 or its AMD Equivalent (AMD K7)
RAM : 2GB
GPU : Intel GMA 950 or AMD Equivalent with OpenGL 2.1 Support
HDD : At least 100MB for Game Core and Sound Files

Recommended Requirements:
CPU : Intel Pentium D or AMD Athlon 64 (K8) 2.6 GHz
RAM : 4GB
GPU : GeForce 6xxx or ATI Radeon 9xxx and up with OpenGL 2.1 Support (Excluding Integrated Chipsets)
HDD : 150MB

Software Requirements:
Minecraft Release 1.6 or newer. Older versions will need to be updated to current versions
Java (Java SE 6 Update 51 or Java SE 7 Update 40 or newer is preferred)
Please note that some users experience issues playing Minecraft while using a mismatched version of Java for their operating system (32 or 64 bit), while using certain versions of Java 7, or while multiple versions of Java are installed.

Om het te recorden heb je denk ik al een goede videokaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om te recorden Windows Vista of later of OS X 10.7.0 of later.