Moet de netwerkkabel van een NAS altijd in de router blijven?

Ik ga een NAS server van synology kopen. Moet de netwerkkabel hiervan altijd in je router/pc blijven of is hij na installatie draadloos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Het type NAS welke wil kopen. De DS213j heeft geen Wi-Fi, dus dient deze altijd aan je router of PC verbonden te blijven.
Op het moment dat de router of PC (waar de NAS aanhangt) uit is ook de NAS uit de lucht. De NAS is ook draadloos bereikbaar als de router of de PC Wi-Fi heeft.

Daar de router altijd aanstaat en daar ook op gemaakt is. Zou ik de NAS aan de router hangen.