kan ik mijn 6/7 jaar oude computer upgraden tot een game pc?
hallo,
ik heb een computer die redelijk snel is maar nu zou ik er ook graag games op willen spelen zoals battlefield 3, nu is die daar niet goed genoeg voor. Als ik een nieuwe pc bouw en dan mijn oude moederbord (Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-M51GM-S2G Socket M2) en het oude ram geheugen (4 gb ddr2 800mhz)er uit haal en het dan in de nieuwe zet en dan een zware videokaart en voeding in zou zetten zou dat het dan nog waard zijn en niet kapot gaan ofzo? alvast bedankt!
Toegevoegd na 5 minuten:
vergeten: er zit nu een amd athlon 64 2x 3800+ processor in, zou ik er een zwaardere processor in kunnen zetten?
CPU
RAM
GPU
PSU Dan hebben we in principe een nieuwe pc (kosten technisch). Alleen de HDD en de kast overleven dan dat is toaal geen 100eu.
Ik was in ieder geval van plan om een fatsoenlijke gddr6 1gb videokaart en een AMD phenom IIx4 2.8ghz quad core processor te kopen van marktplaats en dan een kast en 500-600 watt voeding van een andere webshop te kopen, dan kom ik uit op zon 170 euro.. kan ik dan games zoals black ops erop draaien? of zou hij het uberhaupt niet eens doen?
http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/videokaarten/m688180431-sapphire-radeon-hd-4850-vapor-x-1gb.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.