Mijn printer print geen inkt, hoe los ik dit op?

Ik heb dus een Epson stylus DX8450 en heb de printkopjes schoongemaakt en nog steeds print hij geen inkt als ik bijvoorbeeld een WORD file wil uitprinten, Hoe los ik dit op?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
11 jaar geleden
Dan zal de inktvoorraad op zijn. Koop een nieuwe cartridge!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al gedaan maar het probleem blijft zich voordoen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat zo'n apparaat met ingebouwde printkoppen? Dan is het een weggooiertje, ben ik bang.

Het beste antwoord

Ik zou beginnen de help pagina openen in het stuurprogramma, daar alle stappen ondernemen, en ook even kijken of de inktpatronen uitgedroogd zijn. Mochten deze niet uitgedroogd zijn, dan paar keer proberen een testpagina af te drukken.
Als de patronen nieuw zijn, in de orginele doos terug en met bon naar de winkel gaan.

succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De cartridge goed schudden en een half uurtje op een nat doekje zetten.
Ook met bijna lege een goed idee om hem zo leeg mogelijk te krijgen.