mijn internetverbinding op tablet yarvik doet het niet meer wat moet ik doen?

mijn internetverbinding op tablet yarvik doet het niet meer ik heb hem al helemaal uitgezet en wifi ook paar keer opnieuw uitgezet maar dit allemaal helpt niet wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ga eens met je tablet NAAST de WiFi-router staan, als ie dan nog niets aangeeft, teruggaan naar de winkel en een andere halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens dan moet je de wi-fi weer opnieuw aan zetten op je tablet heel raar of ga voor advies naar de winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien je tablet een reset geven !
Als dat niet werkt kun je het beste naar de winkel terug gaan.