ga naar windows menu
start => run => cmd
In het DOS schermpje (zwart popup) type je:

ipconfig /all

en je krijgt een lijst met nummers. OA je IP adres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar de c-prompt gaan en daar IPconfig intypen zie je direct je ipadres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat links onder in je PC naar Start - Uitvoeren- typ ipconfig aan elkaar en klik op oke.. je krijgt een zwart schermpje te zien met o.a je IP adres

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door op onderstaande link te klikken. Daar krijg je ook meteen informatie over een mogelijke proxy-server.

Er staat een flinke lap uitleg bij.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde voor www.watismijnip.nl Maar de vraag was "van mijn computer", niet van de aansluiting met internet. Dus een LAN adres.
Cryofiel
14 jaar geleden
Oh ja, klopt, dit is het IP van de "achterkant" van het modem. Wel handig om te weten, trouwens, als je wilt weten hoe jij zichtbaar bent op het Internet. Ik zat vroeger achter een bridge in plaats van achter een router; in dat geval is er maar één IP-adres, namelijk dat van mijn computer. Dat adres is meteen het adres waarmee je met Internet bent verbonden. @derko, die ipcatcher is ook leuk, vooral de automatische vertaling. Mijn oog viel op de link "Catch IP uit anonimous kerel". Huh? Klik je daarop, dan verschijnt de volgende wonderlijke tekst: "
U moet plaats hieronder in de vorm van uw e - mail te kunnen bieden die het IP van de persoon, een memo als onthoudt die, indien ze betrekking heeft de IP, en een URL voor de eendenkooi. Om te kunnen detecteren het IP van de persoon die hij heeft om toe te treden tot een eigen URL dat gaan we naar het aanbod ..
" Het URL voor de eendenkooi???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Decoy is inderdaad eendenkooi, maar ook lokeend/lokaas/valstrik.