Zijn er geluidsboxen voor aan je laptop of Iphone die klein zijn en toch zo'n vol geluid hebben als grote boxen?

en het liefst onder de 50 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (6)

Goed geluid zonder stereo-apparatuur gaat natuurlijk niet. Ik ben zelf redelijk tevreden met de Logitech Tablet-speaker:

http://www.google.nl/products/catalog?hl=nl&q=logitech+ipad+speaker&psj=1&bpcl=39314241&biw=1280&bih=662&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&um=1&ie=UTF-8&cid=1412186098413459432&sa=X&ei=wYW8UMz6GuvL0AX5n4GYDQ&ved=0CGAQ8wIwBQ

Blijf je ver onder de 50,- euro en voor de rest kan je naar de plaatselijke Chinees voor een menu P van Pernhard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb je heel veel keuze en reviews.
Beste is een zgn 2.1 setje, (2 kleine speakers en een lage tonen speaker)
Hier komt een prima geluid uit, en je kan hem (zoals een koptelefoon) aansluiten op mp3 of headset.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zelf heb ik Creative en logitech gehoord, bevallen prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kleine speakers wil, wil je dan wel een subwoofer? Denk het niet. In principe heb je wel gelijk dat met een 2.1-setje in het lage segment je de beste combinatie vind.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kleine speakers wil en een goed geluid, kan het niet anders.
Zonder bas geen compleet geluid.
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is. Maar er zijn zeer goede speakers beschikbaar voor iPod en Laptop.
Hier heldt wel heel vaak hoe duurder hoe beter. Er zijn tenwoordig systemen van 1000 of meer als je dat zou willen.
Logitech, Altec Lansing maken aardige speakers, in het hogere segment kun je denken aan B&W, Bose of B&O.

Je kunt ook overwegen een bluetooth speaker te nemen. Kun je op alletwee aansluiten, en hij kan ook iets groter qua maat zijn omdat hij wat verder uit het zicht kan staan wat het geluid best ten goede kan komen

Toegevoegd na 8 minuten:
Sorry...... Opmerking <50 niet gezien...
Dat beperkt wel de keuze iets. Een geluid als met 'grote' speakers zal je daar niet heel makkelijk mee halen. Zeker als je ze wat harder zet.
Heb je al eens overwogen om op marktplaats of een andere veilingsite te kijken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord is gewoon nee.
Wil je vol geluid, dan moet je gewoon dokken.

Toch zijn er onder de € 50 best leuke setjes te koop. Ga naar een winkel waar je kunt luisteren naar deze sets.

Met 2.0 ben je vaak voordeliger uit.
Met 2.1-systeem heb je een losse basbox. Neem dan wel één waarvan je de mate van bas kunt regelen.

Als je de boxen wilt meenemen, let dan ook op de voorkant. Ik heb bijvoorbeeld van logitech eens setje waarbij de voorkant vrij kwetsbaar is. de speakers kun je aanraken.

Kies wat je mooi vindt klinken. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn in dit segment best wat aardige setjes te krijgen. Maar je moet wat specifieker zijn. Wat voor gebruik gaat het precies om? Films? Games? Overig? Muziek? Indien het laatste, wil je dan goed geluid, of vind je een beetje overdreven bass ook belangrijk (als je bijv. van bepaalde muziekstylen waar bas in zit houd, niet onbelangrijk)?

En wat vind jij klein?

En waarom wil je dat ze klein zijn? Als je ze gaat meenemen buiten huis, is het begrijpelijk. Maar wanneer je wel eens van boven naar beneden gaat, dan zijn speakers van 30 cm hoog ook makkelijk mee te nemen natuurlijk.

Koptelefoon geen optie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van de week heb ik boxen (dockingstation) gekocht voor de iPad maar volgens mij kan je iPhone er ook op gezet worden. Bij de winkel Amac kostte dit apparaat 59 euro. Ik had het showroommodel voor 41 euro. Het geluid klinkt voor mij prima.