Ik wil een goede Game PC samenstellen, kan iemand mij helpen?

Ik zou graag een game pc samenstellen met een budget van 600, maar ik zou wel het beste willen wat er te krijgen valt met 600 zodat ik er alles uit kan halen. En welke spellen ik er dan mee zou kunnen spelen, crisis 2 bijv.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je de randapparatuur al hebt(muis, toetsenbord monitor).

Tweakers publiceert altijd zogenaamde best buy guides. Zij zetten systemen in elkaar die zo veel mogelijk kracht hebben voor zo weinig mogelijk geld.

Ik beveel je aan het basisgamesysteem te kopen. Deze kost 630 euro en met verzendkosten ergens in de 650 euro. Ik weet dat dit over je budget is maar het is het ZEKER waard aangezien dit systeem spellen als crysis 2 en battlefield 3 zonder problemen draait.

Deze prijzen zijn trouwens zonder assemblage, dit betekent dat je alleen de onderdelen krijgt thuisgestuurd. De pc moet je dan zelf in elkaar zetten. Dit lijkt moeilijk maar op het internet zijn tal van sites te vinden die je het haarfijn uitleggen. Anders kun je er altijd nog voor kiezen om de pc te laten assembleren bij bijvoorbeeld azrty. Dit kost ongeveer 50 euro.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb in de bronnen een link naar de best buy guide gezet. Ook staat er een link bij van een vraag van een andere gebruiker naar goede sites voor het zelf in elkaar zetten van een pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je tip, ik hoop dat het assembleren wel gaat lukken!

Andere antwoorden (1)

Bij alternate heb je een leuke pc builder is ook een van de goedkoopste.

Zie weblink...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tip,mijn broer heeft ook zelf een (game) pc in elkaar gezet,hij was iets meer dan €500 kwijt.
Alles werd ook echt snel geleverd na de bestelling.