Kan je Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite gebruiken zonder internet?

Ik heb een laptop zonder internet en daar wil ik graag Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite op hebben. (wil ik kopen via bax-shop.nl ) kan dat? Want als Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite thuis word geleverd, staat dat toch op een cd die je gewoon in de laptop moet stoppen? Je hoeft dan toch geen internet te hebben, om Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11 Production Suite te installeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat kan, maar bij het installeren moet je hem activeren, dit kan offline en dan later online maar je zult ook geen updates ontvangen zonder internet en als je hem niet online geactiveerd hebt.