Wat is een goede gaming laptop onder 550euro?

Ik zoek een laptop die bf3 minstens op low kan spelen. De prijs kan echt niet hoger zijn dan 550 euro. Het liefst geen acer. Kunnen jullie misschien een paar suggesties geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als desktop Pc zou dit kunnen lukken, ik betwijfel echter of het met een laptop kan zelfs op low met jouw budget wordt het dan moeilijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een laptop vind die voldoet aan de volgende eisen dan kan hij BF3 op low kan spelen.

OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
Graphics card memory: 512 MB
Sound card: DirectX compatible sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Even vlug op bol.com gekeken zou de volgende laptop hem moeten kunnen draaien(er zijn er meer):
http://www.bol.com/nl/p/hp-pavilion-g6-1350sd-i5-2450m-2-5-ghz-4gb-ddr3-ram-500gb-hdd-amd-hd-7450m-15-6-inch-qwerty/9000000012217412/#product_judgement

Echter moet ik er wel bij zeggen dat als je de laptop koopt om voornamelijk mee te gamen, je beter wat meer geld kunt uitgeven voor een betere laptop zodat je ook volgend jaar en het jaar daarop nog de nieuwste games kan spelen.