zijn de computer onderdelen in de beschrijving compatibel?

Dit is even om te checken voor de zekerheid.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik wil gaan bestellen, en ik weet 99% dat alles bij elkaar past, maar ik zou het graag echt zeker willen weten, om me gerust te stellen :P

Toegevoegd na 6 minuten:
moederbord : socket 1155, DDR3
processor : socket 1155
RAMgeheugen : DDR3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Moet lukken, bedenk wel dat de voeding aan de lage kant is, met een uitbreiding zal je ook gelijk de voeding moeten vernieuwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt, ik was ook van plan om het later uit te bereiden naar een i5 en 4GB extra ram, ik zal dan ook direct aan de voeding denken. erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps. als ik later een nieuwe voeding ga aanschaffen, hoeveel watt zou er dan nodig zijn? rond de 500-750 watt ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel videokaartfabrikanten geven nu 500/600Watt op bij hun hoogste modellen (single card, single gpu).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en is de merk van belang? ik zie een voeding van 600 watt zonder merk, en deze 450 watt met merk, allebei voor dezelfde prijs, is het dan belangrijker om te kiezen voor merk of de wattage?