Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik geluid bij itunes?

ik heb mijn (hp) laptop aangesloten op mijn tv met een hdmi kabel, het geluid heb ik via de plugin van normale oortjes naar een geluidssysteem. Alles werkt perfect!
alleen doet het geluid van itunes het niet en ik heb geen idee hoe ik dit oplos. kan iemand mij hierbij helpen?

alvast bedankt voor de hulp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

HDMI stuurt beeld en geluids informatie dus waarschijnlijk wordt je HDMI apparaat als standaard gebruikt.
Dit kan je proberen door het geluid van je TV aan te zetten, als je hier nu het geluid hoort is dit het geval.

Het afspeel apparaat kan je in Windows aanpassen door met de rechtermuisknop op het luidspreker icoontje te drukken en vervolgens te kiezen voor afspeel apparaten. Hier zie je nu een aantal apparaten staan. Één hiervan is Luidspreker en Dual Koptelefoons (of iets vergelijkbaars).
Druk nu één maal op dit apparaat en druk vervolgens op Als standaard instellen. Nu moet je iTunes alleen een keer opnieuw opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding