iPhone aanraakscherm doet het opeens niet meer, garantie?

Mijn iPhone aanraakscherm is deels kapot. De aanraak gevoeligheid werkt niet meer op de onderste centimeter. Ik kan tijdens het typen niet meer de onderste rij van het toetsenbord gebruiken.
Kan ik deze telefoon ruilen voor een nieuwe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe lang je hem al hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je maar 1 jaar garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dat je ook gewoon een nieuw scherm kan laten plaatsen in plaats van je telefoon willen omruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je toestel gebruikt zoals in de handleiding staat beschreven? Heb je je toestel ooit laten vallen, botsen of gebruikt voor doeleinden die niet conform het gebruik voor zo'n toestel zijn? In dat geval heb je geen recht meer op je garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wil je bewijzen dat je m nooit hebt laten vallen.

Antwoorden (2)

Dit is wat ik vond na 2 seconde te google'en
Aangeschaft tussen augustus en 5 december 2009 heeft u één jaar garantie
Aangeschaft tussen 5 december 2009 en 17 januari 2011 heeft u twéé jaar garantie
Aangeschaft vanaf 17 januari 2011 heeft u één jaar garantie wat verlengd kan zijn naar 2 jaar indien u het 2e jaar garantie extra heeft aangeschaft bij aanschaf van uw iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- de vraag is niet hoelang je garantie hebt maar of je hierop garantie hebt
mocht je geen garantie meer hebben, en je weet iemand die het kan repareren kan je de onderdelen goedkoop bestellen op http://www.telefoon-onderdelenshop.nl