Onze muis, een konig werkt niet goed meer. Scrollen en aanwijzen gaat nog wel, maar de laptop reageert niet op klikken. Hoe kan is dit op te lossen?

En hoe kan dit komen. Nu wijs ik steeds aan met de muis en klik ik met de laptop. Aanwijzen doe ik nog wel met muis, aangezien ik een touchpad op een laptop haat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is konig nooit van gehoort. En wat voor muis heb je een lazer muis en ouderwetse muis met balletje enz enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh haha ik zie het al een konig is het merk haha sorry nooit van gehoord

Het beste antwoord

Dan is je muis stuk. Dit probleem kun je oplossen door een nieuwe te kopen bij de Action. Vaste lage prijs van € 1,39
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk is het drukmechanisme kapot.Ik zou een nieuwe kopen die kosten bijna niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is verstandig is een nieuwe te kopen