Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat betekent bij het spel sims3 als je hem opstart en je pc zegt de sims3 launcher werkt niet meer?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb het spel 1 jaar geleden gekregen maar sinds kort werkt het niet meer :( als ik hem op wil starten dan zegt die de sims3 launcher werkt niet meer. Zo kan ik dus geen sims meer spelen, kan je hier iets tegen doen? zo ja, wat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
545
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k weet niet wat het is ofzo maar verwijder het spel eens en installeer het opnieuw

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is een fout in het spel. Heel veel mensen hebben hier last van, inclusief ik zelf ;) Ea heeft toen het spel net uitkwam ook erkend dat dit bij veel mensen gebeurd, terwijl het spel wel gewoon start. Dit is een bug die ze er niet uit lijken te krijgen met updates.

Als het goed is kun je de melding afsluiten en dan start het spel gewoon. Als dit niet het geval is, kun je altijd de ea service support een mailtje sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding