Heeft iemand ervaring met de website http://www.bhphotovideo.com?

Ik wil een laptop kopen via die website en ze leveren ook naar Nederland. Het scheelt me € 500,- als ik het via de website koop dan in een Nederlandse winkel inclusief verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iets 500 euro scheelt dan is er ergens iets mis.

Antwoorden (2)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel met het doorlichten van internetshops. Ik heb een bron meegestuurd en met wat ik daar lees zou je daar prima iets kunnen kopen. Kijk zelf ook maar in de link

Toegevoegd na 6 minuten:
Wel even een waarschuwing nog:
Het kan altijd misgaan (dat kan je ook lezen op die review site bij 3 personen). Maar als een overgroot deel zeer tevreden is, en de overall rating is goed, dan zit het vaak wel snor. Probeer altijd wel te betalen met een middel waarbij je toch min of meer verzekerd bent zoals met een creditcard of PayPal. Met creditcard transacties terughalen heb ik (gelukkig) geen ervaring, maar met PayPal is het in de regel nog steeds soms lastig om je geld terug terug te krijgen. Maar het kan wel als gewoon duidelijk is dat je niet hebt gekregen waar je om hebt gevraagd. Je hebt dan in elk geval een stok achter de deur.
Geld zomaar overschrijven of een eenmalige incasso laten plaatsvinden zou ik zelf niet snel doen tenzij ik 100% zeker weet dat het ok is (moet uit eerdere ervaringen dan van mezelf blijken) en geld contant opsturen NOOIT doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, zo'n site met 35 reviews... Maar naar mijn idee onvoldoende om een oordeel te vormen over de betrouwbaarheid van een webwinkel. Toch?!
Op onderstaande website vind je 18.717 beoordelingen van klanten van www.bhphotovideo.com. (Het kunnen er inmiddels best weleens 18.718 of 18.719 zijn).
Hun cijfer: 9,73!

Kijk en lees zelf maar even:
http://www.resellerratings.com/store/view/B_H_Photo_Video_Pro_Audio/page/1

Hier kun je dus met gerust hart je bestellingen doen, maar let wel goed op de vrachtkosten en eventuele invoerrechten.