Waar vind ik een goedkope usb-headset?

Bij welke winkel vind je de goedkoopste usb headsets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

bij de action heb je die vaak wel.. maar deze gaan heel snel kapot..
dus als je een goede wil kan je beter naar de mediamarkt gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou naar de beverwijkse bazaar kunnen gaan daar zijn ze heel goed, anders moet je even een paar webshops afgaan zoals: wehkamp, enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het kruidvat. De mijn werkt al een poos alleen een beetje kort draadje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het enkel om te luisteren of ook om te praten? Ikzelf geef de voorkeur aan in-ear oordopjes en om te telefoneren een oordopje met in de draad een microfoontje. Bij de mediamarkt zijn ze zeker te vinden. Soms heb je mazzel bij de Action, Kruidvat, Hema etc