Er zitten een paarbarsten p mijn ipod touch beeldscherm, wat moet ik doen?

Hij is uit mijn zak gevallen, en ik heb hem ongeveer sins maart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Schermpje vervangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
googlen je kan je schermpje laten vervangen voor ong. 100 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn iPhone was het 50
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij 40
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn ipod touch had ik een adresje kon je voor 8 euro nieuw schermpje kopen ;) zal hhet adresje even sturen als je een privebericht stuurt zal ik reageren ;)
Nee hoeft niet licht eraan hoe groot die is je hebt voor bepaalde barsten ook een soort van crème/wax/gel dat je erover heen smeert en weg vaat maar kom even niet op de naam is ook zeker niet duur kijk anders even op sunsky-online.com mischien hebben zei het wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch niet voor de ipod/iphone?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je het kunnen opzoeken? Ben erg benieuwd.
je kan het glas ook zelf vervangen als je een beetje technisch bent, moet je wel een nieuw scherm voor kopen, het is in iedergeval goedkoper dan laten maken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 60 euro heb je een setje.

http://www.brapa.com/Apple-iPod-touch-4G

Wel moet je die lcd erbij bestellen, want die oude zit vastgelijmd en krijg je er bijna niet af.

Overigens is een barst geen ramp. Zolang het glas niet versplintert en losraakt, kan je hem gewoon blijven gebruiken met barst erin.

Of je laat hem ergens maken. Op marktplaats heb je een aantal repair bedrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het display niet gebarst is maar alleen het glas kost het hem maar 25 euro:).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog 3 punten en dan kon ik je een plus geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het geprobeerd op mij iphone 4. De LCD kwam er wel af, maar het zwarte folie bleef achter, oftewel LCD gemold. Aangezien het folie erop gelijmd zit en je met verhitting het los moet krijgen, is de kans heel klein dat je hem er heel af krijgt. Vandaar dat ik zeg dat je net zo goed het hele setje kunt halen. Anders mag je twee keer verzendkosten betalen.
apple geeft je als het goed is gewoon 1 jaar garantie dat je hem terug kan sturen als hij stuk gaat ikzelf heb een schade verzekering voor mijn ipod en ipad