wanneer ik drivers installeer van amd zegt hij na de installatie dat er geen amd drivers werken, waarom?

zie titel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg even iets meer uit, waarom ben je de drivers aan het installen, wat voor driver is het Videokaart/Chipset wat voor cd install je vanaf wat kan je er nog meer van installen. Kan je een printscreen maken en bij je vraag zetten van het installatie menu van de CD.

Antwoorden (2)

Dan zijn het waarschijnlijk niet de juiste drivers voor het apparaat waar e de drivers voor wilt installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee die kloppen want tis van cd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om welk apparaat gaat het? Soms heb je van die universele cd's met een hoop drivers voor verschillende moederborden. Dan moet je echt de juiste driver kiezen ipv alles te installeren.
Misschien heb je de verkeerd drivers gedownload. Ik neem even aan dat het om een videokaart driver gaat. Je kan de verkeerd keuze hebben gemaakt met:

OS (Vista/XP/7)
Bits (32bit/64bit)
Mobile drivers/Desktop Drivers (400M/400)
Je hebt geen AMD maar Nvidia videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee is van cd