welke gaming muis?

Ik ben opzoek naar een goeie gaming muis, welke muizen zijn aanbevolen? Meer dan €70 wil ik er niet voor uitgeven.
Heb gehoord dat de razer muizen echt kwaliteit bieden in het gamen. maar ook veel mensen kiezen voor een logitech muis.
Welke moet ik nemen voor ultieme game ervaring?

alvast bedankt ;)

gr. Rick

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Wat het best in je hand ligt razer is kwalitatief goedkoop en de meeste verkochte razer muis is de
Deathadder die heb ik zelf ook en is 40 euro zeker een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze schijnt erg goed te zijn:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RazR Mamba
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf speel met een razer nage dat is echt een aan rader maar ik ben meer gericht daar mee op MMO's zoals WoW onderanderen maar het licht er in principe aan wat je voor games speelt maar Razer is echt een perfecte aanrader ook goede service is het.