snellere processor, langere batrijduur dunner en lichter
voor de rest zou ik even op www.apple.com/nl/ipad
kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De batterijduur is nog steeds tien uur hoor! Alleen er zijn allerlei nieuwe functies bijgekomen waardoor er een krachtiger batterij nodig was. Dit wil niet zeggen dat de batterijduur ook langer is.
De IPad 2 is dunner dan z'n voorganger. Tevens heeft hij een betere processor, wat hem dus sneller maakt. Ook heeft de nieuwe iPad 2 camera's aan de voor en achterzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- hij is dunner
- hij is sneller
- hij heeft een gyroscoop
- hij heeft TWEE camera's

( hij blijft slecht )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat de anderen al zeiden maar vergeet het hoesje voor eroverheen niet met magneetjes en de slaapstand die daarbij hoort je kunt over dat hoesje een filmpje vinden op youtube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipad en iPad2
beiden zelfde Display van 9,7 inch

Besturingssysteem
Ipad iOs 3.x ( updates mogelijk naar 4.2/4.3)
iPad 2 >>> i.OS 4.3

Geheugen: Beiden dezelfde opties 16,32 of 64 GB ( beiden niet uitbreidbaar)

Processor: iPad>> Apple A4 ( single core)
iPad2 >> Apple A5 ( dual core) dus razendsnel multitasken !!

Connectiviteit: iPad>>WiFi/WiFi+3G,Bluetooth 2.1.
iPad2>> zelfde als iPad én HDMI-out via optionele kabel.Aansluitbaar op HD-TV !

Frontcamera( webcamera) iPad >> GEEN
iPad2>> VGA-frontcamera mét ondersteuning FaceTime + Photo Booth,waardoor U kunt videochatten met andere FaceTime gebruikers

Camera: iPad >>GEEN
iPad2>> 1 mp camera met 5x digitale zoom+Hd videorecorder (720p)
kortom fotograferen en/of filmen in 720p HD-kwaliteit.

Kleuren: iPad >> zwart of wit.
iPad 2 kunt U ook een witte kopen !

Groet:Zoekertje